Co SLR je:
- Nástroj na získání detailního obrazu o stavu síťové bezpečnosti a aktuálních rizik u zákazníka.
Proč SLR dělat:
- Jde o silný praktický nástroj, který vám pomůže v prodejním procesu, zákazníkovi ukáže jak vypadá aktuálně jeho prostředí a kde je ohrožen.
Co BPA je:
- Nástroj na vyhodnocení úrovně nastavení a konfigurace Next Generation Firewall, ověření, zda jsou nastavení správná a účinná.
Proč BPA dělat:
- Protože si vytváříte možnost servisních aktivit pro Vás.
- Protože udržujete pravidelnou komunikaci se svým zákazníkem; BPA je doporučeno provádět nejlépe každých 90 dnů.
- Protože dostáváte možnost nacházet nové obchodní příležitosti u Vašeho zákazníka.
- Protože ochráníte „vlastnictví“ svého zákazníka u Palo Alto Networks – v rámci renewal procesu si zajistíte, že u Palo Alto Networks bude zákazník identifikován s vaší společností a nárok na renewal bude zachován.